Låtexperiment

Låtexpriment

1.Sätt din musikspelare på shuffle
2. Tryck nästa för varje fråga
3. Använd titeln på sången som svar även om det är helt konstigt.
INGET FUSK!

1. Hur mår du idag?
You wanna rock (Wavetune) - Stämmer

2. Kommer du komma långt i livet?
Who killed it (Nas) - Guess not?

3. Den här låten kommer något speciellt hända till.
Destination Calabria (Alex Gaudino) - Varför är jag skeptisk?

4. Kommer du att gifta dig?
We will always b (Brother Ali) - Verkar ju lovande

5. Vilken är ditt livs temasång?
You don't really want it (KRS-one) - Optimistiskt!?

6. Vilken är ditt livs historia?
Tough love (Devin the dude) - Alltså va, schysst!?

7. Den här låten är din favorit låt.
There it go (Juelz Santana) - Stämmer inte, men okej, man ska följa reglerna.

8. Hur kan du fortsätta i livet?
Right next door to hell (Guns N' roses) - HMM?

9. Den här låten kopplar man med dig. 
Where are they now (Nas) - Kanske stämmer, på somrarna är jag ju sällan hemma.

10. Den här låten har du på din mp3 bara för att en annan säger att den är bra.
Let the bass be loud (Stian K) - Det är någon techno, så det stämmer säkert.

11. Vad kommer hända nästa vecka?
Take it to God (KRS-one) - Denna vecka, nästa vecka, alla veckor.

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Somebody (KRS-one) - Kunde det bli mer allmängiltigt!?

13. Hur går ditt liv?
The memory remains (Metallica) - Ja, där ser man...

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Tell her this (Del amitri) - Varför inte, den är fin?

15. Hur ser världen på dig?
No regrets (Aesop Rock) - Jag ångrar två saker i livet, men annars är det lugnt.

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Du lever bara en gång (Noice) - Det borde vara ett gott tecken..?

17. Vad tänker dina vänner om dig egentligen?
She tried (Bubba Sparxxx) - Oj, vad höga tankar ni har om mig?

18. Vilken sång beskriver den person du är attraherad av?
My name is (Eminem) - His name IS Eminem, så... haha!

19. Vad skulle du vilja säga till den nästa generationen?
Think it through (Brother Ali) - För all del

21. Trånar människor efter dig i hemlighet?
Like it or not (Bubba Sparxxx) - Yep.

22. Kommer du att få barn?
What I've done (Linkin park) - Hm?

23. Till vilken låt kommer du vara intim till nästa gång?
Right about now (Millencolin) - Varför är jag skeptisk?

24.  Vilken låt kommer spelas på ditt bröllop?
An ocean between us (As I lay dying) - Varför är jag mycket skeptisk?

25. Den här låten kopplar du till en speciell person.
Don't cry (Guns N' roses) - Det gör jag, jag kopplar den till Oscar.


// Julia

Kommentarer
Postat av: Robbiesnobbiebobbie

Jag vågar nog inte göra det, men jag gjorde det ändå - skrev inte ned det. Men på speciell person kopplingslåten hamnade den på "Hands Down" - believe it or not.

2008-07-10 @ 08:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0