Drömmar och planer

Jag fösöker få tillbaka brännan från Turkiet.
Då stekte man verkligen!
Men la familia har minsann bokat en resa till Grekland nu.
Om jag kommer in på lärarutbildningen så måste jag missa typ första veckan!?
Men det är värt det.



Dessutom, visk visk, så är jag sugen på att bara läsa en kort kurs i filmredigering och videoproduktion.
Inte för att det behövs, både jag och Fanny har ju, som ni sett, grymma skillllz i videoproduktion ;)
Men anledningen till att jag vill läsa en kort kurs är för att jag vill bumma i alperna nästa år.
Jag längtar verkligen tillbaka dit, det var sagolikt.
Jag älskar sommaren, det gör jag verkligen.
Men i Alperna kände jag verkligen att... ja, där levde jag verkligen!



Klicka för större bild.
Home is where your heart is!
/ J. Nilsson

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, ja.. era skills i filmproduktion är jag väl medveten om. :D haha ni är så söta. <3 /j

2008-06-06 @ 23:15:31
URL: http://timesonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0