Glad sommar

Förlåt för det oootrolig kassa uppdateringen.
Men det ska bli ändring vi lovar!
Dock är Julia i Sundsvall nu tills på fredag tror jag, och ja jag jobbar ju hela tiden. Men it will be time!
Vi har börjar spåna på våran super bra sommarlovsmorgon och det kommer bli succe, jag lovar!

Hm. Vad mer.. jag bo ri min nya lägenhet och stormtrivs. Bästa!
och idag fick jag äntligen hem internet, och jag älskar det med.

Nu ska jag duscha och sen blir det lite guitarhero!
Jag måste ju smygträna inför nästa personalfest då jag ska äga upp alla och visa vart skåpet skall stå!

(har typ spelat 5 ggr tidigare, men det blir nog bra!)

Sov så gott så hörs vi snart igen! :)

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0