Peace brothas!

SKÄMMES PÅ MIG!
Aldrig uppdaterar jag minsann... men nu verkar Internet funka igen - so here I am!
Livet är skönt och jag trivs.
Skolan är i princip över, dit går man numera bara om man inte har något annat för sig.
Ikväll måste jag rita ett självporträtt som ska in imorgon, men det är lugnt.
Värre har man ju varit med om (som när vi skulle måla den nakna tjocka håriga skrynklig tanten.)

Igår spottade en kille på mig.
Han bara gick förbi och liksom spottade mig på armen.
När jag sedan skrek på honom skrattade han bara och hoppade på 1:an.
Vad är det för stil? Har folk inget vett i kroppen?

Nåväl, det var min vinkelivink för ikväll.
Nu när alla inlämningar är färdiga så har jag typ hållt mig borta från datorn medvetet.
Den bringar stressiga minnen.

LOVE/ J. Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0