Att lindra magkatarr med 3 enkla metoder (ej medicinskt bevisat)

Mina bästa knep att underlätta en fruktansvärd magkatarr:

Steg 1; drick det chokladigaste du kan komma över.
(du mår med största sannorlikhet dåligt efteråt och får mer ont än innan, men själen mår prima!)

image19

Steg 2; lägg dig mot ett soffarmstöd med magen och tippa med överkroppen över kanten.
(fångas du på kort ser det lustigt ut, men medan du hänger där så känns magen mer uthärdlig faktiskt)

image20

Steg 3; omeprazol, omeprazol, omeprazol. Det är allt jag har att säga.

God natt mina vänner, skriv till mig för tusan, skriv hej så kanske jag blir frisk fortare!/ J. Nilsson


Kommentarer
Postat av: Zym

Hehe got to try it, just hope my back doesn't break ^^

2008-05-21 @ 00:48:45
Postat av: catarina

åh, jag tycker synd om dig. och hoppas att du ringer och kollar upp vad du har för fel! puss!

2008-05-21 @ 17:10:27
URL: http://hejkaka.blogg.se
Postat av: ossian

haha, gor exakt samma sak nar jag har magvark!(soffan)
funkar riktigt bra

2008-05-23 @ 07:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0