Från oss alla, till er alla...

... en riktigt god morgon!
Jag vaknade rätt tung i huvudet idag.
Men det gör inget, för så kan det helt enkelt gå vissa dagar.

Igårkväll åkte jag till Catarina, jag skulle lämna presenter och gratta på födelsedagen.
Väl där blev det party och både jag och Catarina ringde som tokar till Lina för att få dit henne.
Vi spelade Geni med dryck och förutom att man kände sig så jävla pantad så var det hur mys som helst.
Roligheterna avlöste varandra: spela spel, lyssna på Carola, ta knäppa foton med mobilen, chilla, träffa nytt folk och åka taxi.
När jag kom hem var jag minst sagt nöjd med kvällen.
Det enda som var synd var att jag ännu inte hade fått tag på Lina.
Och då, vid tre-tiden på natten, kom jag på att Linas mobil är trasig och att man ska ringa och messa till Daniel istället.

Så för min egen klumpighet ber jag om ursäkt, Lina.
För jag sa ju att jag skulle ringa om det blev ändrade planer.
Och jag gjorde det, egentligen, men jag virrade ihop det hela.

Hoppas att alla hade en lika mysig gårdag som jag hade, och grattis i efterskott Catarina!
Peace out! / J. Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0