Godafton

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen på senaste tiden!
Men allt detta skyller vi endast på vårat internet som har bestämt sig för att lägga av hela tiden!
Tror ni man blir nå less!?

I helgen har det varit brännbolssyran här i vackra Umeå. Men vad gör jag då? Jo jobbar såklart!
Jag hade dessutom siktat in mig på att det skulle vara lite folk på corona igår så att jag kunde smita iväg tidigare, men icket!!
Kan det ha varit Basshunter som lockade?
Jo Basshunter spelade på Corona igår, och jag måste erkänna att jag faktsikt fick ett leende på läpparna och sjöng med lite i smyg när "Boten Anna" drog igång. Denna fantastsika låt får mig att tänka tillbaka på min student!
Världens bästa dag.
och snart står min lillasyster där i sin vita mössa (som det står kebabrulle på) och skriker för fulla muggar i champange ruset!

Crazy shit!!!

och föresten. På måndag flyttar jag!

Nu hör jag Julia och Lina nerifrån källaren, de skrålar "jaaag viiilll varaaa diiin margareeeeta" Ja.. man undrar ju? De ska ut ikväll och festa till.. men vart ska jag?? jo JOBBA!

Tur att jag inte är bitter.

Nu blir det Redbull och sen ska jag bege mig... En sak som är positiv i allafall är att det typ fortfarande är 21 grader varmt ute. Tack sommar.


Kommentarer
Postat av: /G

Haha, är det du med alla killarna längst fram?



Så oväntat.. ;)

2008-06-02 @ 18:56:52
Postat av: Fanny

Iknow, jag och killar går liksom bra ihop ;)

2008-06-02 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0