Hej

Nu har jag änligen fattat hur man loggar in här igen.
Vi har blivit flyttade och sådär så därför har jag inte kunnat logga in tydligen! Så det kan gå!

Min helg har varit rätt händelsefattig eftersom jag börjat på jobbet rätt tidigt både på lördagen och söndagen.
Så lugna kvällar som sagt.
I lördags såg jag på Eurovision och Sverige floppade som vanligt.
Ärligt talat så tror jag att Charlotte kom så dåligt till P.g.a sitt utseende! Jag menar hon ser ju ut som Catwomen!

 

Ändå slående likheter va?

Men nu ska vi inte vara såna, hon är säkert söt och trevlig men hey!

Nu ropar mamma att det är mat så det blir käk nu, skrver mer om helgens bravader sen!

Puss/ F. Nilsson

Kommentarer
Postat av: Jules

HAHA, vet du vad jag har hittat då? En bild på robin och en på jonas där de ser snuskigt lika ut ;)

2008-05-26 @ 18:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0