Hej allihopa

Kaos kaos kaos! Jag börjar ju flytta på måndag och ingenting är i sin ordning alltså!
Jag har aaaaldeles för mkt kläder! Aaaaalldeles för mycket skor! och ja alldelles för myclet av allting!
Sen är jag en sån som berkligen har svårt för att slänga saker! Crazy.
Men det ska nog gå vägen tillslut får jag hoppas.

Julia var på balen igår.
Självklart var hon snyggast av alla! Hennes kavaljer var inte så tokig heller ;)
Ni får se bilder som jag tog på dom sen.
Även jag som fixade frisyrerna och sminkningen!
Bästa brudarna.

Minst lika snygga som alla dom som lade ner typ 2000 spänn minst på sin bal! Lätt

tur att jag har skillzzz ;) haha

Men ja hmm, nu ska jag fortsätta med mitt packande här.. Jösses alltså.

Puss
/ F


Kommentarer
Postat av: /G

Äsch du lämnar ju bara det mesta i ditt rum och behåller det som förråd ;)

2008-05-29 @ 11:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0