Hej bloggen

Vad roligt att det är såpass många som läser vår blogg! Det uppskattas.
Fortsätt läsa och kommentera så kommer vi skriva mer!
Och som en liten teaser.. vi kommer inom en snar framtid uppdatera en liten serie, egenfilmad såklart.
Typ sommarlovsmorgon eller nåt.
Kommer bli kanon ju! Ni kan även se fram emot vår adventskalender i vinter!

Så åter till dagen då. Jag skjutsade Julia till skolan imorse för hon hade med sig en tavla som hon hade gjort. Kanske inte det smidigaste sättet att ta den till skolan på cykel eller moppe.
Så jag var snällast och skjutsade.
Dock har bensinen blivit så snuskigt dyr!! Gah!
För att inte tala om dieseln som är ÄNNU dyrare!
Spare me liksom.

Nu ska jag ut och gå med vår lillaskrutt till hund och sen bär det iväg till jobbet.
Undra om jag ens kommer att hinna träffa julia idag?

Aja fortsätt som sagt läsa! Är det något speciellt ni vill att vi ska skriva om?

Ta dagen med storm!

/ F. Nilsson

image7

Kommentarer
Postat av: /G

Jotack, mig behöver du inte övertyga om att dieselpriserna är dyra - jag kör ju ca 4500 mil / år...
galet dyrt!

Tur att jag fick löneförhöjning mao
;)

2008-05-16 @ 00:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0