If you love life, show it!

Julia is back on track!
Jag har alldeles nyss gjort klart naturkunskapen.
Sjukaste vad skönt!
Nu ska jag snart försöka få i mig en banan.
Jag har ätit ganska bra faktiskt.
Försöker få i mig små mål mat lite då och då utspritt över dagen.
(Och jag vet, man ska inte småäta, men när man har sådan magkatarr som jag har så strejkar den om man gör på annat sätt)

Förresten; såhär skulle jag se ut som baby:

image18

Har ni någonsin sett ett attraktivare barn, någonsin?
Om jag lyckas bli en sådandär dubbelkönig, självbefruktande individ så skulle jag få söta barn. (ELLER HUR VAR DET!?)
Det är klart, förresten, att man får älska sig själv.
Inte över andra, inte skrytigt, egoistiskt eller så.
Men det är självklart att man får älska sig själv.
Vem ska annars göra det?

Love/ J.Nilsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2008-05-20 @ 15:48:49
Postat av: Julia

Sådana kommentarer uppskattas big time.. :)

2008-05-20 @ 23:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0