Kändis Julle

Fanny byggde upp stämningen i föregående inlägg, och för en god anledning.
Jag tar den korta versinoen nu dock, för jag har skjutit upp allting alldeles för länge.

Så; de ringde till mig från Sveriges Radio och frågade om jag var den Julia som skrivit den, och jag citerar: "den jättefina diktboken 'Inget märkvärdigt - bara sanningen'?"
För att göra ett långt samtal kort så frågade hon om jag ville komma till SR och vara med i ett program och prata om diktboken och kanske läsa några dikter också.
Jag tackade ja, såklart, men nu har jag panik.
RADIO!?
DIREKTSÄNDNING!?
JAG!?
Och dessutom, fnizzla, så skulle jag få 500 kr "för besväret".

Så, för att göra lite extra reklamför mig själv:

Klockan 16:10
nu på måndag
kommer JULIA FUCKIN' NILSSON a.k.a. KÄNDISEN
medverka i radioprogrammet "Ordstorm"
på P4 Direkt.

Lyssna på mig, annars blir jag besviken.
Tjolahopp, vem är kingen? / J.Nilsson

image10

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj oj oj JULLE! Blir till att skriva autografer åt mig hela måndag morgonen då!

2008-05-16 @ 20:26:53
URL: http://Izidor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0