Mer smygreklam

Jag var duktig idag och åt frukost.
Nu ska jag vara snäll med min stackars mage.

Förutom smygreklamen för mitt eget uppträdande på radio så har jag även en annan smygreklam att utlysa idag.
Klockan 18:00 på "Lloyds konst och ram" eller vad det nu heter, precis bakom Budo Fitness på Haga längst Ö. kyrkogatan i alla fall, så har jag och min klass vernissage.
Min tavla, som jag inte fick välja själv, går att beskåda en trappa ned.
Så, om ni gillar konst (eller saft och kakor) så kan ni alltid dyka upp bakom Budo Fitness och chilledilla lite.

Nu ska jag plocka upp i mitt stökiga rum.
Det är verkligen aldrig stökigt. Men nu är det det och det ska ändras.

Så vi hörs idag klockan 16:10 och ses ikväll klockan 18:00?
Mjufs/ J. Nilsson

Kommentarer
Postat av: catarina

Blubb, ska du fara dit ikväll ändå?
Nu får jag dåligt samvete.. jag kanske också borde. Men jag har inte tiiid! Ih.

2008-05-19 @ 14:44:10
URL: http://hejkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0