Smygdrygt

image26

Idag skulle jag, Fredrik och Catarina vakta galleriet.
Men så när jag kommer dit så var det redan vakter där, så det var bara att vända.
Jag fattar inte, jag måste ju ha läst fel på lappen eller något?
Smygdrygt, men jag tyckte att det var väldigt skönt att slippa.
Det var helt tomt där inne, helt tyst.
Att döa där i två timmar skulle bara vara för mycket.
Man skulle bli prillig av tystnaden.

Konst är konstigt.
Lloyd är konstig.
Han tvingade Frida att dammsuga hans golv.

Blä/ J. Nilsson


Kommentarer
Postat av: catarina

ja fyfan vad skönt att vi slapp. men det var jobbigt att jag stressade i onödan :P blää.

hoppas vi slipper dammsuga hans golv...

2008-05-22 @ 17:17:32
URL: http://hejkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0